Kha'ak M2 gecapt in President's end in X3
Moderators: X-Warrior B AS, Henkie
-
Kha'ak M2 gecapt in President's end in X3
hey,
ik zat gisteren 's avonds X3 te spelen. Dus opeens valt die Kha'ak aan in President's end. Daar heb ik een Silicon mine, die heel veel winst draait. Dus ik dacht meteen, ik stuur een stuk of 50 disco's en 20 nova's erop af. Na 5 minuten vechten tegen een Kha'ak M2 en een Kha'ak m1 en een lading clusters, had ik heel opeens de M2 onder mijn controle. Toen 2 minuten later was de carrier dood. En even later waren de clusters dood.
Verliezen:
3 mil aan Disco's met uitrusting
7 mil aan Nova's met uitrusting
Uitrusting per disco:
4 PAC's
paar raketten
3 schilden
Uitrusting per Nova:
4 BPAC's
3 schilden
wasp raketten
2 ions
Het kan zijn dat ik fouten hierin heb gemaakt, want ze hebben niet allemaal dezelfde uitrusting. Dit hadden de meeste schepen.
Dat ik een M2 capte, heb ik nog nooit mee gemaakt. Hebben jullie dit ooit mee gemaakt?
ik zat gisteren 's avonds X3 te spelen. Dus opeens valt die Kha'ak aan in President's end. Daar heb ik een Silicon mine, die heel veel winst draait. Dus ik dacht meteen, ik stuur een stuk of 50 disco's en 20 nova's erop af. Na 5 minuten vechten tegen een Kha'ak M2 en een Kha'ak m1 en een lading clusters, had ik heel opeens de M2 onder mijn controle. Toen 2 minuten later was de carrier dood. En even later waren de clusters dood.
Verliezen:
3 mil aan Disco's met uitrusting
7 mil aan Nova's met uitrusting
Uitrusting per disco:
4 PAC's
paar raketten
3 schilden
Uitrusting per Nova:
4 BPAC's
3 schilden
wasp raketten
2 ions
Het kan zijn dat ik fouten hierin heb gemaakt, want ze hebben niet allemaal dezelfde uitrusting. Dit hadden de meeste schepen.
Dat ik een M2 capte, heb ik nog nooit mee gemaakt. Hebben jullie dit ooit mee gemaakt?
-
- Moderator (Nederlands)
-
-
-
-
-
hier zie je de screenie met de dingen die intact waren gebleven. Ik heb intussen het schip al gerepareerd. Staat mooi 
http://www.xfire.com/screenshots/killra ... f52c4d.png

http://www.xfire.com/screenshots/killra ... f52c4d.png
-
-
-
-
Mijne oowkMerroc wrote:Daarom zijn mijn gordijnen ongeveer de hele dag dichtdirtbag wrote:Ook kan het zijn, dat er teveel omgevingslicht is. Daarom verkies ik liever een schemerig gamehol dan een klaarlicht gamehol.

Wel is er 's avonds zo'n regelbaar licht aan, zodat ik niet verblind wordt door het licht van mijn scherm.
-
DIrtbag heb je hem er echt niet ingescript of heb je mischien een script/mod draaien wat het mogenlijk maakt?
Mij lijkt het eigenlijk niet mogenlijk om een destroyer te cappe en al helemaal niet met schepe waar je zelf niet inzit en dan nog zonder te claimen. Je zou dan in iedergeval wel de eerste zijn die het gelukt is en dan helemaal met zo'n lage rang!
Mij lijkt het eigenlijk niet mogenlijk om een destroyer te cappe en al helemaal niet met schepe waar je zelf niet inzit en dan nog zonder te claimen. Je zou dan in iedergeval wel de eerste zijn die het gelukt is en dan helemaal met zo'n lage rang!
-
-
Bugs... hahaahha heb je BF-2 nog niet gespeeld lol maar dat is ff een ander spel.
Ja idd Destroyers van de khaak kan je niet cappen dat geloof ik niet want schepen springen zoiezo niet als je er zelf niet in zit.
Weet je cker dat je niet het script van Sevio hebt gedownd met de shipyard waar je alle schepen kan kopen??
Ja idd Destroyers van de khaak kan je niet cappen dat geloof ik niet want schepen springen zoiezo niet als je er zelf niet in zit.
Weet je cker dat je niet het script van Sevio hebt gedownd met de shipyard waar je alle schepen kan kopen??

-
-
-
-
-
- Moderator (Nederlands)
Heb je hem moeten claimen of was ie echt spontaan van jou ?
Lijkt mij dat je een probleem zou moeten hebben om dichtbij genoeg te komen om te claimen... zelfde geldt overigens voor Xenon M2 en dat schijnt toch mogelijk te zijn.
Beetje vreemd allemaal, maar ach, als ik er ooit nog eens een weet te cappen dan hoor je het wel
Lijkt mij dat je een probleem zou moeten hebben om dichtbij genoeg te komen om te claimen... zelfde geldt overigens voor Xenon M2 en dat schijnt toch mogelijk te zijn.
Beetje vreemd allemaal, maar ach, als ik er ooit nog eens een weet te cappen dan hoor je het wel

-