Normaal gesproken als ik schepen scan altijd: ship cargo scan complete, ff naar binnen kijken(als er illegale goederen zijn zijn ze niet gemarkeerd met illigal). maar nu heeft volgens de text elk schip illegale goederen aan boord

. En ik heb uitgevonden dat er best een paar schepen erg pissig worden als je ze scant, schiet je ze neer en kaap je hun schip dan is er niks aan de hand met je race rank...
Alhoewel: Ik zocht een keer contact met een split schip dat ik net gescand had en vroeg voor de lol naar de dichtstbijzijnde shipyard, eerst wilde hij gewoon antwoorden maar daarna zei hij zoiets als im not interested en werd rood

. Dus ik schiet hem neer en ik kijk bij mn race rank. Ik ben gedaald van split friend naar split shameless creature! Dit kwam echter denk ik door het communicaten, huh

.
Ow en dan heb ik het nog niet eens gehad over dat paranid schip, er waren geen vijanden in de buurt en ik scande een paranid schip, hij werd niet rood maar ejecte wel al zijn fighter drones, zijn deze illegaal, nee toch?