xrebirth vragen help tips

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

xrebirth vragen help tips

Post by ladys » Thu, 4. Dec 14, 13:07

hallo allemaal

maak even dit draadje aan voor iedereen die vragen heeft over xrebirth.

Ik ben nu zover dat ik mijn urv forge af heb. moet hem nog alleen verder upgraden.

Heb inmiddels ook 15 traders (allemaal gepikt van pmc) heb ook nog een bijna volledig geupgrade fabriek die fusionreactors maakt in Far Out. en ongeveer 100.000.000 credits op de bank staan.

nu ben ik bezig met een recharge cell fab (maakt fuel cells om te jumpen) te maken bij de gate van albion naar devries aan de devries kant. echter komen er geen traders door de gate van de andere coöperaties om de spullen te brengen die nodig zijn om te bouwen. dit had ik wel verwacht omdat naast de gate bouw. er komen ook helemaal geen andere coöperaties door de gate op meneer Ren Otanie na dan. :wink:

doe ik hier iets fout. of komen die andere gewoon nooit in de vries? of hoort dit bij het plot dat ik nog ff moet wachten?

voor de mensen die vragen hebben of tips willen (ik heb er wel een paar) vraag gerust!! zal eens per week hier wel kijken.

greets en veel speel plezier.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Sat, 3. Jan 15, 21:22

hallo
Je eerste fabriek!!! een constructionshop of een ship tech fab in de albion sectoren werkt goed. Deze geeft je veel geld maar de fabriek zelf is wel duur dus je moet wel wat credits hebben. Daarna is een URV BTO line ook aan te raden.

greets

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”