X rebirth

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Kanman
Posts: 8
Joined: Sat, 2. Nov 13, 16:48

X rebirth

Post by Kanman » Mon, 4. Nov 13, 15:08

Hoi Allemaal,

Zijn er hier Nederlanders die x rebirth al hebben gekocht of gaan kopen?
Wat verwachten jullie er van?

Mij lijkt het een leuk spel, ik heb nog nooit eerder een spel van egosoft gespeeld dus het blijft grotendeels bij verwachtingen.

Kanman

Fughen
Posts: 1
Joined: Sun, 10. Nov 13, 17:17

Post by Fughen » Sun, 10. Nov 13, 17:27

Hey Kanman,

ik heb X-rebirth deze week aangeschaft. En hopelijk valt dit game in binnen mijn verwachtingen.
Ik speel nu 3 jaar eve online en zie wel gelijkenissen (tot zover de informatie want deze is minim)
Dit ook voor mij het eerste game van egosoft.
Hopelijke zijn hier nog nederlandstaligen mensen aanwezig voor het uitwisselen van info.

groeten
Fughen

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Mon, 11. Nov 13, 13:28

Er zijn genoeg Nederlands die het spel spelen. Dit forum zal ook weer meer actief worden als het spel gelanceerd is :)

Heronimus36
Posts: 2
Joined: Mon, 11. Nov 13, 16:19

Post by Heronimus36 » Mon, 11. Nov 13, 16:21

Heya Kanman,

Ik heb de game ook al een week gepreorderd en kan niet wachten om het eindelijk te spelen.

Ik speel al een tijdje x3AP om de tijd te doden.


Greetz.
Heronimus

Oh en ik heb mijn xbox 360 receiver al klaar liggen :)

karuna
Posts: 26
Joined: Thu, 31. Jul 03, 11:09
x4

Post by karuna » Wed, 13. Nov 13, 00:23

Hoi heb het gekocht de dag dat het beschikbaar was

gizmonibe
Posts: 4
Joined: Thu, 2. Mar 06, 16:21
x4

Post by gizmonibe » Thu, 14. Nov 13, 23:59

hoi , ik heb ook rebirth pre-ordered en hiervoor ook
reunion en x2 gespeeld
Eve speel ik al sinds beta maar zie hier weinig overeenkomsten in de speelstijl met X games
X is welkome afwisseling als je eve zat bent en eve mis je als je x teveel speelt :D en dan met name de community

X_Man
Posts: 33
Joined: Sat, 5. Apr 03, 12:44
x4

Post by X_Man » Wed, 20. Nov 13, 22:03

Ik zit nog op te wachten tot ik X-rebirth krijg schik niet ik zit all 2 jaar er op tewachten zo erg is het maar ik heb dan wel alle X game's 8)

PDouma39
Posts: 247
Joined: Thu, 26. Aug 10, 04:15
xr

Post by PDouma39 » Thu, 5. Dec 13, 20:35

Ik heb X-Rebirth van 't zomer ge-pre-ordered en had al 2 jaar geleden hoge verwachtingen, ben daar sinds de release toch wel van terug gekomen, al is het grafisch een prachtige game.
Heb 't een week of 2 gespeeld, maar i.v.m. de hardnekkige bugs wacht ik tot de nodige patches en fixes beschikbaar zijn tot ik het weer ga spelen.
Het heeft genoeg potentie om een hele mooie en fantastisch speelbare game te worden.
Maar ik hoop wel dat ze in de toekomst nog eens een echte X4 gaan maken.
Voor nu speel ik weer AP.
Awareness in life is rewarded by many

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Sat, 7. Dec 13, 19:56

Het is voor elke producer om opnieuw te beginnen. De vorige versie heeft een hoop content en is in veel opzichten getuned. Egosoft heeft een totaal nieuwe engine gemaakt en een begin gemaakt met een nieuwe lore. De bugs had niet mogen gebeuren, maar Egosoft blijft een klein team en heeft gewoon erg veel hooi op zijn vork genomen. Dat is nu erg vervelend maar ik ben ervan overtuigt dat over een jaar er een pracht game staat!

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Fri, 3. Jan 14, 05:07

hallo mensen

Nou 4 jaar geleden de eerste art tekeningen van rebirth gezien en nu dus eindelijk kunnen spelen.

Eerste 2 a 3 uur erop zitten. eerste indruk is wel dat de grafics wel erg mooi zijn. Verder is het wel erg verander en ben ik bang dat datgenen wat ik juist leuk vind er niet meer is. En dat was het bouwen van fabrieken en een zo efficient mogelijke automatische economie op te bouwen met een heeeerlijke geld flow naar mijn rekening:P:P

Maar mag niet te vroeg conclusies trekken en ben ook nog maar net begonnen.

1 minpuntje voor nu zijn de snelwegen, in het begin leuk, later na een stuk of 20 keer saai.

Verder prijs ik egosoft weer om de muziek in het spel. Dit brengt me toch echt in mijn game element;)

Ik denk dat ik verlopig toch weer bezig ben met het leren kennen en herkennen van de omgeving, de symbolen ook natuurlijk, en ook waar ik snel en makkelijk geld kan verdienen om mijn imperium uit te breiden. En dat het ook allemaal automatisch kan zoals de UT (universetrader) in X3.

Ik moet nog een hoop ontdekken. wie de vijand is en wie niet. alle nieuwe resources en ook al die nieuw menus die zo verander zijn.
Graag zou ik wel een nieuwe topic willen zien hier op het forum met handige tip voor rebirth. moderator??


greets ladys

gotenks1982
Posts: 2
Joined: Thu, 20. Nov 08, 10:43
x3tc

X rebirth

Post by gotenks1982 » Fri, 17. Jan 14, 20:28

hoi X Universe fans. ik speel de X Universe game"s ale vanaf het begine ben dus ook een groote fan van X Universe. nu heb ik heel erg lang gewacht op de nieuwe game X rebirth. en jeeeeeeee hij is eindelijk binnen ben gelijk gaan spelen eerste indruk was wou nice grafic de nieuwe menus zijn even wenen. oke nu de conclusie ik weet dat de team erg klein is bij EGOSOFT
er is aan X rebirth 7 jaar aan gewerkt. een spel heeft altijd wel wat bugs maar bij X rebirth krijg ik het gevoel niet dat het bugs zijn maar meer het spel is niet af had meer verwacht tot nu toe zonden voor me 50 euro dan maar weer terug naar AP

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sat, 18. Jan 14, 00:10

heb hem ook binnen. maar zag op het engelse forum dat het vol bugs zaten. zo ik heb het nog niet geïnstalleerd. het word wachten dat het spel bug free word. dan word het misschien de moeite waard.

gotenks1982
Posts: 2
Joined: Thu, 20. Nov 08, 10:43
x3tc

Post by gotenks1982 » Sat, 18. Jan 14, 16:43

LionOfHeart wrote:heb hem ook binnen. maar zag op het engelse forum dat het vol bugs zaten. zo ik heb het nog niet geïnstalleerd. het word wachten dat het spel bug free word. dan word het misschien de moeite waard.
IDD het is even nog wachten maar het zal de moeite waard zijn

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Sun, 9. Feb 14, 21:04

Heb er al wat aantal uren in zitten maar wordt er niet echt warm van moet ik eerlijk zeggen.
het lijkt wel of de ziel eruit is:(

Ik kan helemaal niet in een ander schip spelen??? doe ik iets fout?
ook dat langsvliegen van die stations wordt ik ook moe van.
Heb een vrachtschip koop ik dan een zooi energycells mee maar vlieg je eerst 30 min langs die fabriek voor een beetje een goede deal.

zijn er meer mensen die al wat langer aan het spelen zijn?

Stony81
Posts: 2
Joined: Thu, 21. Nov 13, 09:33

Post by Stony81 » Sun, 16. Feb 14, 04:01

@ladys

Hey, je doet niks fout, er is maar een schip waar je zelf in zit.
Wat betreft de deals bij stations, je kan het beste trading software aanschaffen bij een mechanic, zodra je dan in de buurt komt van een station worden alle trade`s zichtbaar, en hoef je dus niet alle trade punten af te vliegen bij ieder station.

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sun, 23. Feb 14, 22:52

dus je kan nog niet eens van schip wisselen. je moet alles van één schip alles regelen. dat is mooi kut dan.

maar verder denken jullie dat het nog wat word met dit spel??

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Sun, 16. Mar 14, 12:28

dus je kan nog niet eens van schip wisselen. je moet alles van één schip alles regelen. dat is mooi kut dan.

maar verder denken jullie dat het nog wat word met dit spel??



[/quote]

Ik denk van niet. IK ben TC weer gaan spelen en vind het gelijk 10x leuker.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Sat, 15. Nov 14, 13:18

Ben toch weer even rebirth gaan spelen. Ben begonnen met het verhaallijn van het spel. Ben zover dat ik nu me eigen fabriek aan het bouwen ben. Het is nog steeds vermakelijk en ik merk ook dat met al de updates dat het spel een stuk beter is geworden.

Watik het meest mis is gewoon dat je maar met 1 schip kan vliegen. Het traden en hoe de fabriek gaat draaien heb ik nog niet zoveel ervaring mee.

MVG

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Wed, 19. Nov 14, 10:18

Ik vermoed dat je uiteindelijk wel weer meer schepen kan vliegen. Met twee nieuwe games in hetzelfde segment is de lat (eindelijk) weer eens hoog gelegd, dat heeft dit genre wel nodig. Egosoft kan en zal niet achterblijven..

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”