Albion prelude vast

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Albion prelude vast

Post by ladys » Thu, 11. Oct 12, 17:52

Hallo allemaal. ja ik weer. heb AB gekocht en gelijk weer gaan spelen. Maar kom het volgende probleem tegen.

Ik blijf maar die gast krijgen dat ik daar en daar moet vechten (omgeving omicron lyre ofzo) Elke keer ga ik weer dit doe ik nou al dagen. Heb ondertussen de teladi headquarters gedaan. Maar krijg geen vervolg van het albion prelude. Zie ook niks in me missie guide staan. Het is gestopt na een gevecht in een van de sectoren waar zo'n snelweg gemaakt wordt. Moest daar een paar piraten vernietigen. Daarna zei die"we have to clean up the mess this costs some time" nou ik heb ondertussen 25 fabrieken gemaakt 11 UT traders en de nodigen terrans vernietigd ben nu al assassin in mijn rank.

Is dit normaal of niet? Of vergeet ik iets?

MVG

Joshua the Bear
Posts: 36
Joined: Sat, 2. Jul 11, 09:16
x4

Post by Joshua the Bear » Fri, 19. Oct 12, 11:00

Als je de Aamon Prototype schepen hebt gekregen als beloning, dan heb je de AP plot al uitgespeelt - de "This will take some time" is waarschijnlijk een referentie naar evt. volgende patches. (Ik heb een guide opgezocht en de plot niet zelf uitgespeeld :P)

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Fri, 19. Oct 12, 20:48

ahhh ja heb de aamon protoype inderdaad.

Nou dan ben ik dus klaar met de plot. Ik denk dat je heel de terran sectoren gaat overnemen ofzo maar het blijft dus zoals het is. hmm Oke.

Bedankt!

leko
Posts: 54
Joined: Fri, 2. Nov 12, 18:57

Post by leko » Sat, 3. Nov 12, 19:25

Sector overnemen:

Gaat niet zonder mod zoals bvb STO, want ze keren anders altijd terug !

Om zulk een gevecht aan te gaan : kijk eens naar de MARS-mod, een juweeltje als je alles fijntuned!

Pak ze !

leko
To be god you have to be two, one that is god, the other saying "My God!"

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”