Khaak sectoren

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Janfaro
Posts: 16
Joined: Wed, 31. Mar 04, 13:04

Khaak sectoren

Post by Janfaro » Tue, 15. Mar 11, 20:28

Ik heb de plot van operation final fury genomen, ik heb het eerst in blackhole sun de piraten uitgeschakeld. Toen moest ik naar argon sector 148 vliegen naar de militairy outpost, en vandaar naar blackhole sun voor een advance satelite te kopen. Deze moet ik in een khaak sector plaatsen...ik weet el waar...maar ik kan ze niet zien in galaxy map. Mijn vraag is hoe kan dit..als ik er niet heen kan kan ik ook geen sateliet plaatsen en een bepaald station of schip niet scannen...dat zit namelijk allemaal in die opdracht...ook zie ik mijn gidiance niet die mij de richting wijst. kan iemand mij helpen.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Thu, 17. Mar 11, 19:20

De sector heeft geen gate, vandaar dat je guidance niet werkt. Je moet de jumpdrive gebruiken om er te komen. De sector bevindt zich ergens in het zuidoosten van de map. Als ik me niet vergis een unknown sector zonder gates. Maar het kan ook Kha'ak sector heten, weet niet meer precies :roll:

In de sector map kun je de eerste letter van de sector die je zoekt indrukken. Door dit steeds te doen ga je langs alle sectors die met die letter beginnen. Kan handig zijn bij het zoeken ;)

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”