Newbie

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Polar-eX
Posts: 19
Joined: Tue, 23. Nov 10, 10:53

Newbie

Post by Polar-eX » Tue, 23. Nov 10, 11:04

Hallo allemaal,

Wegens de weekend deal op steam toch overgehaald om de gold edition te kopen. Op het moment van schrijven wordt deze gedownload.
Ik ben groot fan van Flightsimulator 2004 (FS9), Lock on serie en eigenlijk "alles" wat vliegt. Qua strategie heb ik vroeger Homeworld 1 & 2 grijsgespeeld en Haegemonia speel ik nog steeds.
Ik ben meer van de simulatie. GTR2 Race On / 07/ STCC en GTR evo behoren tot mijn dagelijkse drugs. Ik hoop dat X3 daar een boost bij geeft.
In een ver verleden ooit X2 van een maatje geleend maar nooit echt in verdiept. Dus ja...zodadelijk maar eens The reunion opstarten en kijken hoe ver ik kom. Om gelijk een vraag af te vuren. Bestaat er buiten de manual van de game zelf nog een noob tutorial die ik kan volgen?
Without solutions, there wouldn't be problems

Starlight_Corporation
Posts: 1262
Joined: Thu, 17. Feb 05, 16:51
x4

Post by Starlight_Corporation » Wed, 24. Nov 10, 03:33

Mmmm in X3R is er gn tutorial geloof ik, moet je alles zelf uitzoeken (al helpen de eerste missies vant campaign mss)

Heel belangrijk om te onthoude: X3R heeft n steile leercurve; en met uitproberen, ent lezen van de stickies int engelstalig forum geraak je t verste. Tis n heel uitgebreid en diepgaand spel. Probeer niet alles ineens te leren want dan wordt t heel snel te overweldigend.

avanhel
Posts: 15
Joined: Wed, 16. Aug 06, 11:38
x3tc

Post by avanhel » Sat, 26. Mar 11, 23:12

Het mooiste is dat je ook de meeste fouten kan herstellen zonder dat je opnieuw hoeft te beginnen. Ik denk dat dat het spel een beetje tot leven lat komen.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”