game hangt bij enteren terran sector

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
mgf2006
Posts: 3
Joined: Sat, 1. May 10, 16:17

game hangt bij enteren terran sector

Post by mgf2006 » Tue, 4. May 10, 20:34

TC loopt als een zonnetje. Totdat ik vanuit heretics end naar het noorden wil (terran sector). Bij binnenkomst hangt alles en kan alleen ctrl-alt-del nog gebruikt worden. Hetzelfde gebeurt als ik een nieuw spel als terran (eerste optie) wil opstarten.
Het laden van andere new games en het reizen naar andere sectoren levert geen enkel probleem op.
Mijn drivers zijn inmiddels up-to-date en mijn pc is van dien aard dat alles op hoge settings perfect (en zonder stotteren) draait.
Iemand een vergelijkbare ervaring gehad?

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Tue, 4. May 10, 21:10

Klinkt niet echt alsof het de bedoeling is.

Heb je de laatste patch (2.6) al geïnstalleerd? Je weet maar nooit...

En anders zou je wellicht het spel opnieuw kunnen installeren. (Savegames staan in je Documenten.)
Heb je een Steam versie, controleer dan de integriteit van de spelbestanden en download desnoods opnieuw.

Ook belangrijk: gebruik je scripts? Deze kunnen mogelijk voor problemen zorgen, vooral wanneer er meerdere tegelijk worden gebruikt.

mgf2006
Posts: 3
Joined: Sat, 1. May 10, 16:17

Post by mgf2006 » Wed, 5. May 10, 23:00

helaas, game is up-to-date, scripts gebruik ik niet en ook na een nieuwe installatie blijft het probleem zich voordoen. Erg vreemd dit... ik zal toch niet de enige zijn met dit probleem?
Toch bedankt voor je reactie!

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Thu, 6. May 10, 04:34

Ik zou het spel ruilen als dat mogelijk is, waarschijnlijk is er iets met de cd bij de installatie. Als die het dan nog doet ligt het niet aan het spel denk ik.

Probeer eens zonder cd in je drive te spelen mocht je dat nog niet geprobeerd hebben.

MVG

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Thu, 6. May 10, 18:22

Als het aan de DVD ligt kun je altijd nog via Steam registreren - dan krijg je een downloadversie. Kan moeilijk iets mis mee zijn dunkt me...

mgf2006
Posts: 3
Joined: Sat, 1. May 10, 16:17

Post by mgf2006 » Thu, 6. May 10, 19:29

bedankt voor de tips: ik zal het proberen.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Fri, 7. May 10, 20:58

Hey laat ff weten of het lukt ben wel nieuwsgierig

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”