De Babbelbox

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Sat, 8. Jan 11, 22:27

Echt grappig vandaag..

Zit een beetje rond te vliegen, half een missie te doen, zie ik een leuke station defend missie. Ik accepteer, komen dr twee M8s op die station af. Naja, niets bijzonders, heb al wel es een M6 of M7 gehad...

Begin met het schieten op de eerste, geef hem een koekje van HEPT-deeg, vlieg er langs, stop met schieten en ie wordt blauw?!? Is de piloot eruit gesprongen haha. Wist niet eens dat het kon bij M8s, dacht die valt in de categorie M6. :gruebel:
Naja, aangezien ik niks heb aan een M8, iig niet totdat ik een flinke missile complex heb, stuur ik m naar de shipyard. Ging ik snel even kijken, zijn M8s om te kopen iets van 8-10 mil... Weer een verrassing haha.
Maar uiteindelijk een ship (75% hull) die ik kan verkopen voor 3 mil op een missie van 300k, is toch wel leuk :mrgreen: .

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Mon, 10. Jan 11, 21:22

O ja, M8-en waren mijn primaire bron van inkomsten toen ik het spel begon. Was nog versie 1.0, waar de M8 ook voorkwam in defend missies. Niet alleen konden ze springen, ze deden het ook nog eens met grote regelmaat :D

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Thu, 20. Jan 11, 18:16

Heb nog nooit een M8 iemand er uit zien springen. Ging ook van een M4 naar en M7. Dat dat kan bij een M8.
Moet nog 57.300 chips schiet al op voor 48 uur.

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sat, 2. Apr 11, 23:34

hoe ver zijn julie met de hub???

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Tue, 5. Apr 11, 20:02

Nog maar zo'n 200000 kristallen voor nu. En dan de Microchips nog.

Maar ik heb wat extra fabrieken gebouwd. Nu alleen nog regelmatig het spel opstarten. Schiet er nogal bij in de laatste tijd :roll:

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Sat, 9. Apr 11, 21:14

X-Warrior B AS wrote:Nog maar zo'n 200000 kristallen voor nu. En dan de Microchips nog.

Maar ik heb wat extra fabrieken gebouwd. Nu alleen nog regelmatig het spel opstarten. Schiet er nogal bij in de laatste tijd :roll:
Krijg je met ouderdom :D

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Wed, 13. Apr 11, 15:07

X-Warrior B AS wrote:Nog maar zo'n 200000 kristallen voor nu. En dan de Microchips nog.

Maar ik heb wat extra fabrieken gebouwd. Nu alleen nog regelmatig het spel opstarten. Schiet er nogal bij in de laatste tijd :roll:
zeker, speel ook niet zo veel meer. de chips duurt veel te lang moet er nog 45000
en dan nog de HQ

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Thu, 28. Apr 11, 02:49

Hallo

Nou ben momenteel weer X3 aan het installeren. Voor de derde keer;)

Is er nog iets waanzinnigs gaaf bijgekomen? Of moet ik weer weken lang het internet afstruinen voor wat gave mods

Met vriendelijke groet

Ladys

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Thu, 28. Apr 11, 19:11

Als het om TC gaat, zou ik zeggen: kijk eens hier:
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=216690

User avatar
Flozem
Posts: 909
Joined: Fri, 6. Feb 09, 19:54
x3tc

Post by Flozem » Sat, 30. Apr 11, 09:26

In mijn Poisoned Paranid start ben ik nu vrienden met de Yaki... bouw een giga complex voordat ik überhaupt de campagne missies start. Wil ook mijn gevechtsrang flink opkrikken eerst.

En dan straks lekker met M7s en hoger die missies in gaan voor wat leuke gevechten. :D

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Tue, 3. May 11, 03:15

mods gevonden. thx

@moderator/admin. Is er al een topic voor blunders die je meemaakt met X3? Zo heb ik net van me zuur gespaarde centjes een solar power plant m gekocht vliegt die mammoth tegen het shipyard aan. Dus dat was me sppm.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Fri, 6. May 11, 19:31

Nope, zo'n topic kan ik me niet direct herinneren. In het algemeen geldt, zolang er niet al te recent over is gediscussieerd, mag er gewoon een nieuwe topic open (on-topic uiteraard, anders in deze draad een reply maken).

User avatar
Zero Tolerance
Posts: 143
Joined: Sat, 11. Feb 06, 15:49
xr

Post by Zero Tolerance » Mon, 19. Dec 11, 15:08

He, hallo mensjes,

nog iets te babbelen?

Hier van alles te doen - Albion Prelude spelen natuurlijk.

En binnenkort vader - nog 2 weken tot de uitgerekende datum.

Mocht ik ullie niet meer zien of spreken - pretig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar.
Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.
Notice: My website is not always up and running - mostly during the day, but not always - will change soon.

User avatar
Zero Tolerance
Posts: 143
Joined: Sat, 11. Feb 06, 15:49
xr

Post by Zero Tolerance » Thu, 5. Jan 12, 21:28

Tis wel druk hier...

Enfin - ik ben ondertussen papa geworden - Roan is zijn naam.
Geboren op 4 januari.

Groetjes.
Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.
Notice: My website is not always up and running - mostly during the day, but not always - will change soon.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Wed, 11. Jan 12, 19:36

Van harte gefeliciteerd!

Ik hoop toch ook eens zo'n kleine in mijn armen te mogen houden :)

McNotMe
Posts: 1
Joined: Sun, 22. Jan 12, 23:57

Post by McNotMe » Mon, 23. Jan 12, 00:01

Hallo, Ik ben nieuw in het X universe en speel AP moet zeggen tot nu toe een vette game. tis wel veel dingetjes uitzoeken maar dat is juist het leuke ervan!

Zijn er nog meerdere mensen die AP spelen??

Greetz McNotMe

Sp@c3Ch!mp
Posts: 688
Joined: Mon, 23. Mar 09, 15:20
x3tc

Vraag over aankoop via Amazon

Post by Sp@c3Ch!mp » Mon, 9. Apr 12, 16:39

Hallo allen,

heeft iemand hier ervaring met een aankoop plaatsen op amazon? Ik zou graag via amazon Tron (eerste film) kopen. Ik heb eig geen idee hoe de verscheping in zijn werk gaat.
Wordt die geleverd aan huis, dichtstbijzijnde postkantoor?
Nuke 'em till they glow, then shoot 'em in the dark.

User avatar
haafie
Posts: 29
Joined: Sun, 16. Dec 07, 16:52

Post by haafie » Tue, 10. Apr 12, 12:39

Bij het aanmelden op Amazon wordt een afleveradres gevraagd. Producten worden op het aangegeven adres afgeleverd. Het enige waar je moet controleren is de regiocode van de DVD. Nederland (en de rest van Europa) zit in Regio 2 (tenzij je een speler hebt zonder regio slot)
Playing Reunion and loving every bit of it!

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Tue, 10. Apr 12, 14:50

Off topic slechts in deze draad alstublieft :)
Nieuwe topic hierin geplakt nu.

Amazon heb ik wel eens een en ander besteld. Let op dat je werkt via amazon.co.uk en niet via amazon.com. Deze laatste is Amerikaans en heeft voornamelijk de verkeerde regiocodes. Amazon.co.uk is van onze regio (Engeland).

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Thu, 11. Oct 12, 18:00

Halloo iedereen

hoe is het?

Nog nuttige tips voor AP?

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”