Off Topic aan banden

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Off Topic aan banden

Post by X-Warrior B AS » Fri, 16. Jun 06, 17:40

De laatste tijd zijn er wat veel off-topic discussies ontstaan op dit forum, dat toch echt bedoeld is voor X conversaties.

Na enig overleg is besloten de volgende regels in te voeren en te handhaven:

* Alle huidige (recente) Off-Topic posts (op 1 na) zijn gesloten.
* Verdere Off-Topic posts zullen worden gesloten indien gemaakt. Het is daarbij uiteraard de bedoeling dat je ze gewoon niet meer aanmaakt.
* 1 topic blijft open - De Babbelbox. Deze topic zal vanaf nu dienen voor alle OT chat.


Even voor de duidelijkheid: deze topic is geen vrijhaven voor allerhande rommel. Denk goed na voor je iets plaatst (geldt dat niet eigenlijk altijd ?). Als ik genoodzaakt ben deze op slot te doen heb je niets meer.


Met vriendelijke groet,

Uw Moderator,
XW
Last edited by X-Warrior B AS on Sat, 9. Oct 10, 13:44, edited 1 time in total.

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Sat, 17. Jun 06, 20:16

was dit niet mijn idee? nouja, 1 vraagje, mocht er weer een fout fimpje/verkeerde tekst of iets dergelijks voorkomen en wordt hij gelocked, mag er dan wel weer een nieuwe aangemaakt worden :?: .

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Sat, 17. Jun 06, 23:09

Michiel1 wrote:was dit niet mijn idee? nouja, 1 vraagje, mocht er weer een fout fimpje/verkeerde tekst of iets dergelijks voorkomen en wordt hij gelocked, mag er dan wel weer een nieuwe aangemaakt worden :?: .
I wrote:Even voor de duidelijkheid: deze topic is geen vrijhaven voor allerhande rommel. Denk goed na voor je iets plaatst (geldt dat niet eigenlijk altijd ?). Als ik genoodzaakt ben deze op slot te doen heb je niets meer.
Nee dus.
Vandaar de waarchuwing: denk goed na voor je iets post. Zeker met filpjes die 'leuk' zouden moeten zijn.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”