Dansk X community

Moderator: ncmohr

Post Reply
tass_bur
Posts: 367
Joined: Sat, 14. Feb 04, 16:13
x4

Dansk X community

Post by tass_bur » Wed, 26. Oct 05, 12:01

Findes der et dansk x community nu om dage? ...kunne være fedt specielt nu hvor x3 kommer. Jeg kan huske der var noget snak om det på et tidspunkt men blev det til noget?


/Tass

Conan1
Posts: 330
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by Conan1 » Wed, 26. Oct 05, 17:18

Jeg har ikke hørt om noget endnu.
Intel i7 quad core, 3200 MHz. Gainward Geforce 770 (4 GB). 8 GB ram.

Morten
Posts: 327
Joined: Sat, 21. Feb 04, 12:00
x3tc

Post by Morten » Wed, 26. Oct 05, 18:02

Har ikke set eller hørt noget om et. Det her forum kommer vel nærmest, men man kan jo ikke sige, at der sker særligt meget.

tass_bur
Posts: 367
Joined: Sat, 14. Feb 04, 16:13
x4

Post by tass_bur » Thu, 27. Oct 05, 07:27

Morten wrote:Har ikke set eller hørt noget om et. Det her forum kommer vel nærmest, men man kan jo ikke sige, at der sker særligt meget.
Nææh desværre :) Ville ellers godt kunne bruge et dansk forum når min kopi af x3 kommer :D

X-it
Posts: 1311
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3

Post by X-it » Sun, 8. Jan 06, 05:28

Hei alle.

Det hadde jo vært hyggelig med et skandinavisk community generelt, men kanskje vi fra Norge også kan snike oss inn her? :)

X-Universe forumet er jo så vanvittig travelt at jeg ikke klarer å få med meg halvparten av trådene engang. Hyggelig å bla i et forum der nederste post på første side er fra april 2004! :D

Finnes det noen andre skandinaviske sider med X-materiale nå, forresten?

Morten
Posts: 327
Joined: Sat, 21. Feb 04, 12:00
x3tc

Post by Morten » Sun, 8. Jan 06, 11:19

Har ikke hørt om nogle skandinaviske sider, men du har da helt ret, det kunne være hyggeligt. Men jeg tvivler på det nogensinde bliver en realitet, da de fleste af os kan glimrende engelsk. :)

User avatar
RiddlerX
Posts: 65
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3

Post by RiddlerX » Tue, 29. Aug 06, 11:25

Vi... jeg og en mate, prøvede for et lille årstid siden at starte et op, men ingen var interesseret så ideén faldt lidt hen igen...

Vi postede det faktist også herinde og fik overhovedet ingen eller næsten ingen responds på det..

Men er sikkert villig til at prøve igen.. kommer jo selvfølgelig også an på om opbakningen er der. :P

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Tue, 29. Aug 06, 15:16

Et rent Dansk X support site er der nok ikke det helt store grundlag for...

Jeg er i øjeblikket i gang med at få et nyt X site op at stå sammen med en gut fra Wales. Såfremt interessen er der, kan vi sagtens installere danske forums der også, men hovedvægten vil dog stadig være engelsk...

Cablefish
Posts: 36
Joined: Thu, 16. Mar 06, 09:55
x4

Post by Cablefish » Mon, 1. Jan 07, 19:27

Kan man ikke se hvor mange X3 spil der er blevet solgt i danmark et eller andet sted? Det kan Egosoft måske hjælpe med. Så kan vi finde ud af hvor stort behovet er efter det.

Faktisk kan det jo være der er mange X-spillere derude men at de bare ikke gidder et inaktivt forum..

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Tue, 6. Feb 07, 13:41

Tjaa.... der er sikkert en del der har spillet men der er sikkert også mange der ikke gider bruge fora til noget som helst. Det er jo et single player spil så det er langtfra alle der gider kigge på indlæg...

Desuden ville du jo ikke kunne bruge oplysninger om hvor mange spil der er solgt i Danmark til at finde frem til hvem der har en aktiv profil herinde ...

Jeg er selv holdt op med at spille spillet for ca. et halvt år siden, men "hænger" stadig rundt et par gange om ugen her på forumet.

seldum
Posts: 192
Joined: Tue, 26. Sep 06, 11:23

Post by seldum » Mon, 19. Feb 07, 15:24

Jeg syntes det er lidt synd at der overhoved ikke er mulighed for at spille online eller sammen med sine venner. Men det ville måske også blive lidt for irriterende at hver gang man loggede på så ville en eller anden spiller have smadret ens complexes mv.

Men man kunne selvfølgelig lave nogle work-around men stadigvæk.....

User avatar
RiddlerX
Posts: 65
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3

Post by RiddlerX » Mon, 26. Feb 07, 12:58

Ved at egosoft havde gang i ideén om X Online, men ved ikke op de har henkastet den igen

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”