Hjælp til èn Newbee

Moderator: ncmohr

Post Reply
Fireraiser
Posts: 8
Joined: Mon, 6. Mar 06, 17:30
x3

Hjælp til èn Newbee

Post by Fireraiser » Sun, 16. Nov 08, 18:07

Jeg har nu købt spillet, hvor jeg kører som Trader, hvilket jeg syntes er ret gevaldigt. Jeg vil selvfølgelig senere også starte med at slås, men vil lige starte lidt blødt" :)
Nu kommer vi så til spørgsmålet; har ikke tidligere haft behov for at installere en laser på min Mercury, men nu vil jeg starte med noget mobil mining, hvorfor jeg har købt og installeret en sådan. Problemet er at ligegyldigt hvad jeg gør, så kan jeg ikke få laseren frem nederst i skærmens venstre hjørne, når jeg venstreklikker sker der intet, andet end at der kommer en lille cirkel op, som selvfølgelig forsvinder igen,når jeg stopper med at klikke. Dette resulterer så i at laseren ikke virker. Det skal nævnes at jeg har installeret 2 misiler som jeg har fundet uden problemer. Er der nogle der kan hjælpe? :?
/Fireraiser

Ours not to reason why.
Ours just to do and die!

Fireraiser
Posts: 8
Joined: Mon, 6. Mar 06, 17:30
x3

Post by Fireraiser » Tue, 18. Nov 08, 21:36

Hmmm! Ikke megen hjælp at hente her, men så er det da godt at de kan på det Engelssproget forum, tog 10 min. så havde jeg et svar! 8)
Hvis nogen der flyver i en Mercury skulle ha' det samme problem, så er løsningen ganske simpel, man skal bare lige være opmærksom på den. Tryk "F1" så du skifter position til tårnet, og det hele virker! :wink:
/Fireraiser

Ours not to reason why.
Ours just to do and die!

ncmohr
Moderator (Dansk)
Moderator (Dansk)
Posts: 155
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by ncmohr » Thu, 20. Nov 08, 07:34

Undskyld jeg havde ikke checket det danske forum da jeg selv sidder mega fast. Men det er da kanon du fandt en løsning så hurtigt og ja det engelske forum har væsentligt flere brugere på så det giver et svar lynhurtigt :)

Fireraiser
Posts: 8
Joined: Mon, 6. Mar 06, 17:30
x3

Post by Fireraiser » Fri, 21. Nov 08, 14:08

Jeg skød ikke på dig! :) Det var bare et lille øf i almindelighed, da der på det tidspunkt jeg skrev øffet, havde været omkring 20 personer inde og læse spørgsmålet, og ikke en havde et svar! :( Det er vel ikke dit ansvar som moderater at svare på alle de "tåbelige" spørgsmål der kan dukke op! 8)
/Fireraiser

Ours not to reason why.
Ours just to do and die!

ncmohr
Moderator (Dansk)
Moderator (Dansk)
Posts: 155
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by ncmohr » Fri, 21. Nov 08, 16:10

et lille råd (hvis jeg skal svare på spørgsmål med det samme er at bruge en eksisterende tråd for sig får jeg mail og kan se det. vi er her jo for at hjælpe :)
Og det skulle jo gerne være til hjælp for alle :)

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”