Stations/fabrikker ?

Moderator: ncmohr

Post Reply
donsig
Posts: 8
Joined: Tue, 21. Oct 08, 20:23
x3tc

Stations/fabrikker ?

Post by donsig » Mon, 27. Oct 08, 22:42

Hejsa :)

Har lige et par spørgsmål omkring stations..

1. Hvordan hyrer man en TL til at "trække" den ud?
2. Hvor køber man dem? (Kunne ikke finde nogle ved mit lokale shipyard)
3. Hvad er godt - og hvor?

Syntes ikke lige at guiden i manualen var så vildt god på det emne her, derfor spørger jeg jer :)

På forhånd tak. :D

Conan1
Posts: 330
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by Conan1 » Tue, 28. Oct 08, 08:03

Du flyver inden for 10 km af en transporter f.eks Argon Mammuth, og trykker på 'c'. Fra denne menu skulle du kunne leje bassedrengen. Derudover skal du, efter du har lejet den, bede den om at flyve til det skibsværft, hvor du vil købe noget (du åbner igen kommunikation til transporteren).

Først når transporteren er ankommet til skibsværftet kan du købe en station, og overføre den til transporteren.

Jeg kan ikke sige, hvad der er bedst at købe, men Teladianium fra Teladi skal bruges i Paranids sektorer, og sådan er der mange ting frem og tilbage.

Jeg vil dog anbefale du starter i en sektor med bare en smule sikkerhed, og ikke for mange fjender - ellers bliver dine skibe bare skudt ned.
Intel i7 quad core, 3200 MHz. Gainward Geforce 770 (4 GB). 8 GB ram.

donsig
Posts: 8
Joined: Tue, 21. Oct 08, 20:23
x3tc

Post by donsig » Wed, 29. Oct 08, 07:00

Tak for svaret!

Købte en silicium mine her i går, I en argon sektor, den indbringer allerede gode penge, og har kke kostet ret meget :)

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Fri, 31. Oct 08, 16:20

Miner er også en af de stationer der ikke er specielt dyre i drift, de er billige at købe og der er mulighed for at tjene rigtig gode penge på dem. Man skal bare sørge for at placere sine miner på de asteroider med det største yield.

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”