Så kører vi!!

Moderator: ncmohr

Post Reply
ncmohr
Moderator (Dansk)
Moderator (Dansk)
Posts: 155
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Så kører vi!!

Post by ncmohr » Mon, 20. Oct 08, 14:52

Fik mit eksemplar idag fra egosoft, whee. Nu bliver der nok ikke meget til til børn og resten af familien idag :)

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Mon, 20. Oct 08, 21:16

:D Weeee, har også lige fået mit eksemplar ind af døren i dag og som et tegn fra himlen bryder det online spil ned jeg har siddet og spillet de sidste dage! Nu er det tid til at bygge imperiet op lol

ncmohr
Moderator (Dansk)
Moderator (Dansk)
Posts: 155
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by ncmohr » Mon, 20. Oct 08, 21:25

Måske skulle man lige nævne hvilket plot man er start på, jeg har valgt den nemme usf commander og noget som jeg har lagt mærke til er den kraftige forbedring af grafikmotoren. Under betaen hakkede selv mit 8800 gt top tunede kort, men nu kører alt bare silke blødt.
Spoiler
Show
Sidder pt fast i en mission for jeg skal skaffe teladium, har minus penge så det skal nok tage lidt tid :)
Whee det er sjovt :) Heh det var også sjovt at se sit navn bagerst i bogen samt i end credits i spillet :)

donsig
Posts: 8
Joined: Tue, 21. Oct 08, 20:23
x3tc

Post by donsig » Tue, 21. Oct 08, 20:34

Nice nok du er med i creditsne!

Må sige at jeg downloade demoen af Reunion her i dag.. Spillede en times tid, og så var jeg sgu hooked.. Købte den fulde version at Terran conflict her for en halv times tid siden over steam..

Nu kan jeg bare ikk vente med at komme igang!

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Wed, 22. Oct 08, 11:58

Jeg er startet som Terran Defender og det kører bare derudaf. Spillede lige en god time i går. Superfedt at man bare tjener penge på at nedskyde Xenon :) .

Det er nu ret fedt at se sit navn bagerst i manualen :D

Glæder mig til rent faktisk at "spille" spillet for fornøjelsens skyld og ikke bare "test det og bagefter test så lige det!"

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”