Danske links om X3TC

Moderator: ncmohr

Post Reply
Cablefish
Posts: 36
Joined: Thu, 16. Mar 06, 09:55
x4

Danske links om X3TC

Post by Cablefish » Sun, 21. Sep 08, 13:11

Hey lad os få gang i det danske forum igen.

Lad os starte med en liste over ting på dansk om det vi alle sammen glæder os til. Det opkommende X3 Terran Conflict.

Nyhed om spillet:
http://www.fz.dk/nyhedsarkiv/?id=2382

Mulighed for pre-order:
http://www.moviezoo.dk/pc/X3-Terran-Con ... 0628503994
(Bemærk at de har release-dato'en forkert. Der kan være andre ting de også teger fejl omkring så måske er det sejere bare at bestille fra Egosoft i stedet)

Jeg kunne i øvrigt godt tænke mig at vide hvilke butikker der kommer til at have spillet når det kommer. Nogen der ved noget?

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Mon, 22. Sep 08, 10:45

Der foreligger endnu ingen information om dette, men mon ikke at det bliver de samme som ved X3 Reunion ?? Der havde ihvertfald Merlin og EB Games spillet på lager.

Cablefish
Posts: 36
Joined: Thu, 16. Mar 06, 09:55
x4

Post by Cablefish » Mon, 22. Sep 08, 11:43

Har EB-Games ikke skiftet navn? Den i Amar Centret hvor jeg køber spil har i hvert fald.

ncmohr
Moderator (Dansk)
Moderator (Dansk)
Posts: 155
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by ncmohr » Mon, 22. Sep 08, 12:18

Nu ved jeg ikke hvor mange af jer der har været med til at betateste, men jeg har haft fornøjelsen ihvertfald og kan kun sige at det ser RIGTIGT godt ud :)

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Mon, 22. Sep 08, 14:30

Jeg har også deltaget i BETA testen, og jeg er enig. Der er virkelig noget at glæde sig til :)

Conan1
Posts: 330
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by Conan1 » Sat, 27. Sep 08, 10:53

Hvordan fungerer spillet hastighedsmæssigt. De sidste par spil har været ret tunge, når der har været mange fly i samme sektor eller når der har været gang i kampene - er det også tilfældet nu?

Jeg kan huske jeg selv betatestede forrige gang, og det var meget sjovt, men det er alligevel meget sjovt at starte fra ingenting og finde ud af det hele selv :)
Intel i7 quad core, 3200 MHz. Gainward Geforce 770 (4 GB). 8 GB ram.

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Sat, 27. Sep 08, 14:51

Da spillet endnu ikke er udkommet kan jeg desværre ikke udtale mig ret meget om dette. Men der er ihvertfald en betydelig forskel ift det oprindelige. Da jeg er bundet af NDA kan jeg ikke sige mere på nuværende tidspunkt.

Der er sket mange ændringer til det bedre og kunne du lide X3, så kan du roligt glæde dig ;)

Conan1
Posts: 330
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by Conan1 » Sat, 27. Sep 08, 21:57

Augustini wrote:Da spillet endnu ikke er udkommet kan jeg desværre ikke udtale mig ret meget om dette. Men der er ihvertfald en betydelig forskel ift det oprindelige. Da jeg er bundet af NDA kan jeg ikke sige mere på nuværende tidspunkt.

Der er sket mange ændringer til det bedre og kunne du lide X3, så kan du roligt glæde dig ;)
Jeg tænkte nok NDA'en kom i spil :-)

Jeg har dog også anskaffet en forholdsvis kraftig computer, så med lidt held kan jeg skrue helt op for effekterne, da det bestemt er det X spillene er gode til.
Jeg har prøvet alle spillene, og er imponeret hver gang der kommer et nyt. Mit liv er dog ændret med et barn, så de der 10 timers sesioner med X kommer nok ikke til at ske igen :-)
Last edited by Conan1 on Sun, 28. Sep 08, 12:15, edited 1 time in total.
Intel i7 quad core, 3200 MHz. Gainward Geforce 770 (4 GB). 8 GB ram.

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Sun, 28. Sep 08, 11:55

Ahh ja, familie forøgelse sætter altid en dæmper på lige umiddelbart. Bare rolig, tiden kommer tilbage ;) Det gjorde den for mig, jeg har 3 små af slagsen :D

De specs jeg har i mit sig, er nok til at køre langt de fleste spil med max effekter og grafik settings med mere end acceptable fps.

Cablefish
Posts: 36
Joined: Thu, 16. Mar 06, 09:55
x4

Post by Cablefish » Tue, 7. Oct 08, 23:14

SEJT!

Nåmen jeg har snakekt med Gamestop og et par andre spilbutikker. De fleste anerkendte spilbutikker bringer et par eksemplarer hjem den 17. Så de fleste burde have dem eller vide hvornår de får dem.

Og til moderatorerne. Når i nu ikke må sige noget SÅ LAD VÆRE MED AT SIGE I HAR PRØVET DET!

I gør ventetiden en pinsel!

BLÆREMÅSE altså!

ncmohr
Moderator (Dansk)
Moderator (Dansk)
Posts: 155
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by ncmohr » Tue, 7. Oct 08, 23:19

heh vi siger jo ikke noget, men man kan vel godt afsløre at mit 6600 kort gav op og jeg måtte istedet ud og købe et overclocket 8800 gt 512 mb ram for at kunne være med, men det var helt sikkert en opgradering af grafikkortet værd :)

Cablefish
Posts: 36
Joined: Thu, 16. Mar 06, 09:55
x4

Post by Cablefish » Wed, 8. Oct 08, 15:03

Gad vide om min 9800 GX2 med 1gb kan klare det så? :)

Nej i siger ikke noget. Det i gør er at sige "Vi ved noget men vi siger det ikke :P" Totalt irriterende! Ligesom bøllerne i børnehaven.

Ej det er ok. Det er jo en god spænding at vente og se om forventningerne bliver opfyldt.

Fireraiser
Posts: 8
Joined: Mon, 6. Mar 06, 17:30
x3

Post by Fireraiser » Mon, 10. Nov 08, 10:37

Augustini wrote:Der foreligger endnu ingen information om dette, men mon ikke at det bliver de samme som ved X3 Reunion ?? Der havde ihvertfald Merlin og EB Games spillet på lager.
Spillet kan købes online følgende steder, til priser mellem 230 - 270 kr.:
https://cdon.dk/

http://www.betafon.dk

http://www.coolshop.dk

8)

ncmohr
Moderator (Dansk)
Moderator (Dansk)
Posts: 155
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by ncmohr » Mon, 10. Nov 08, 23:54

Bestil det IKKE hos CDON, bestilte mit for 3 uger siden og har stadig ikke set skyggen af det. Jeg fik så mit fra egosoft direkte fordi jeg havde været betatester men det vidste jeg jo ikke den gang :)

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”