Dejligt

Moderator: ncmohr

Post Reply
Cablefish
Posts: 36
Joined: Thu, 16. Mar 06, 09:55
x4

Dejligt

Post by Cablefish » Thu, 11. Jan 07, 11:11

I nat kunne jeg ikke falde i søvn så jeg satte mig op og begyndte at spille X3. Hvad jeg ikke vidste var at jeg skulle til at komme i gang med de sidste missioner og derfor gennemførte jeg spillet på en halv time.

NØJ HVOR ER DET NICE!!
Spoiler
Show
Der hvor Julian hænger i sin rumdragt og kigger på jorden er bare overvældende! Fed slutning der afslutter historien, men samtidig holder muligheden åben for flere ting.
Tak for et fedt spil Egosoft. Jeg glæder mig til at nogle moddere får lavet nogle fede udvidelser så

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Tue, 6. Feb 07, 13:46

Modding communitiet har allerede været i gang i 2 år så der er allerede lavet en del fede mods og endnu flere scripts !

Kig ind forbi S&M forumet og check opslaget der inde for det fuldstændige overblik.

Når den er færdig med den nye version så kan jeg varmt anbefale XTM modden (Xtended) men den nuværende udgave er ikke kompatibel med version 2.0 af X3 så du må vente til 0.7 udgaven, den ser pænt fed ud.

Har selv spillet nogle af de tidligere udgaver af denne mod og holdet bag den er yderst talentfulde, så glæd dig til den :)

seldum
Posts: 192
Joined: Tue, 26. Sep 06, 11:23

Post by seldum » Mon, 19. Feb 07, 15:21

Hvor langt ude.... nu har jeg været i dette forum i snart en del måneder og det er først nu jeg ser der er et dansk forum - Sweet!

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”