Tradeing Stations: - Store mængder

Moderator: ncmohr

Post Reply
Vaesel
Posts: 5
Joined: Wed, 4. Jan 06, 15:07
x3

Tradeing Stations: - Store mængder

Post by Vaesel » Wed, 9. Aug 06, 01:03

Har længe undret mig hvordan man kan sælge 40000 energy cells på en trading station, hvor der en sælger der vil købe (Barter, ved siden af BB). Har prøvet at samle nogle superfreigthers med 8k EC's hver, men man skal være på skibet for at sælge og man kan kun sælge fra det skib.
Jeg troede oprindeligt at ved at købe en Elephant kunne jeg få 60k enheder med til at sælge, men de kan ikke lægge til hos trading stations da de er for store.
Så sidste mulighed jeg ser er at købe sin egen trading staion og linke det til sit complex... men har ikke prøvet det endnu . .er der nogen der ved hvordan det kan lade sig gøre, eller om jeg bare har overset et eller andet simpelt? :?

*edit: -Har nu prøvet at købe min egen trading station, virkede ikke da jeg ikke kunnne linke den til mit complex, eller for den sags skyld 'barter'. ... hjælp :(

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Wed, 9. Aug 06, 07:25

Jeg er ked af at være den der skal sige det til dig, men....

Du kan IKKE sælge 40.000 Ecells på nogen enkelt fabrik nogen steder overhovedt slet ikke!!!!!

Kun hvis npc'erne lavede complexes lige som man selv er i stand til, ville der være grundlag for dette, men det kan de desværre ikke.

En Elephant er ikke egnet som handelsskib, den er simpelthen for stor, som du også allerede har opdaget. Den er egnet til 2 formål:

1. "Lavpris" carrier, der kan trods alt være 15 fly docked.
2. Bygge rumstationer, det primære formål!

Når du engang har rep nok til at købe M1&M2 vil du hurtigt finde ud af at disse heller ikke kan docke til andet end Shipyards og EQ docks type rumstationer.

Hvis du dog virkelig gerne vil udnytte din Elephant som handelsskib, så synes jeg du skal downloade et af de scripts der gør det muligt for Elephanten at have TS/TP/M6 docked. På denne måde kan du sende dine TS skibe ud for at handle på de respektive rumstationer og så flyve tilbage til din Elephant og bruge den som "lager" indtil du kommer derhen hvor du vil sælge varerne.

Vaesel
Posts: 5
Joined: Wed, 4. Jan 06, 15:07
x3

Post by Vaesel » Wed, 9. Aug 06, 13:54

Tror du har misforstået lidt hvad jeg mente.
Det jeg mente var at når man befinder sig på en trading station og handler med andre npc'er (barter), så er der mange der spørger efter 10000 Argnu Beef eller lignende. Hvilket man ikke kan have i et skib der kan ligge til en trading station.
Men tror du har svaret rigtigt alligevel :P

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Wed, 9. Aug 06, 13:58

Okay, jeg misforstod lidt. Men så igen, har jeg aldrig benyttet mig af barter systemet...

User avatar
RiddlerX
Posts: 65
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3

Post by RiddlerX » Tue, 29. Aug 06, 10:44

augustini wrote:Jeg er ked af at være den der skal sige det til dig, men....

Du kan IKKE sælge 40.000 Ecells på nogen enkelt fabrik nogen steder overhovedt slet ikke!!!!!

Kun hvis npc'erne lavede complexes lige som man selv er i stand til, ville der være grundlag for dette, men det kan de desværre ikke.

En Elephant er ikke egnet som handelsskib, den er simpelthen for stor, som du også allerede har opdaget. Den er egnet til 2 formål:

1. "Lavpris" carrier, der kan trods alt være 15 fly docked.
2. Bygge rumstationer, det primære formål!
3. Mining
Når du engang har rep nok til at købe M1&M2 vil du hurtigt finde ud af at disse heller ikke kan docke til andet end Shipyards og EQ docks type rumstationer.

Hvis du dog virkelig gerne vil udnytte din Elephant som handelsskib, så synes jeg du skal downloade et af de scripts der gør det muligt for Elephanten at have TS/TP/M6 docked. På denne måde kan du sende dine TS skibe ud for at handle på de respektive rumstationer og så flyve tilbage til din Elephant og bruge den som "lager" indtil du kommer derhen hvor du vil sælge varerne.

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”