fabrikker

Moderator: ncmohr

Post Reply
BlueBone
Posts: 3
Joined: Sat, 29. Jul 06, 01:03

fabrikker

Post by BlueBone » Mon, 7. Aug 06, 00:11

kan man sætte fingeren på nogle gode start kapitaler til fabrikker?? som feks.

BoFu plant XL 3.000.000 eller solar plant M 1.000.000


-Blue

Vaesel
Posts: 5
Joined: Wed, 4. Jan 06, 15:07
x3

Post by Vaesel » Mon, 7. Aug 06, 01:48

Nu har jeg nok ikke spillet så meget som andre . .men jeg synes at solar plants er nemme at skaffe resurcer til / finde astroider til at lave et complex solar+crystal fab+silicon mine+mad. Det bedste ved Solar plants er at man kan nemt sælge energy cells uden at skulle se sine skibe flyve 6 zoner for at sælge det = stabil inkomst 8)

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Mon, 7. Aug 06, 08:10

Der er en gylden fingerregel at man altid skal sørge for at holde ca. 2 mill. til hver fabrik (dog ikke for hver fabrik i et complex) Dette kan holde endog meget lang tid hvis fragtturerne bliver lidt længere!

seldum
Posts: 192
Joined: Tue, 26. Sep 06, 11:23

Post by seldum » Mon, 19. Feb 07, 15:27

Mine fabrikker klarer sig fint, og jeg bruger ikke mere end 250.000. Men det er også Space Fuel complexes og miner - så der er ikke brug for den store kapital til at sætte maskineriet igang.

Fuel fabrikker er super nice at starte med..... relative lave startomk. simple, og de er altid udsolgt hvis du sælger til 726.

MightyOdin
Posts: 453
Joined: Mon, 24. Jul 06, 21:40
x3tc

Post by MightyOdin » Wed, 7. Nov 07, 18:43

Jeg har spilt spilt alle spillene far XTBF ti X3 og det jeg har sett er att "Mat" Food fabrikker er den allerbeste inkomsten av alle fabbene.
dette er pga at spillet greier ikke å holde oppe mat fabrikkene godt nok selv.
det skal sies at det tar noe tid før de begynner å dra in CR men når selve spillet mister kontroll på mat fabbene kan du sitte å gni deg i hendene og se Cr renne inn. :D

dette er i alle fal mitt forslag til å få masse Cr om du ikke har det veldig travelt med å få in Cr.

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”