Sector Trader

Moderator: ncmohr

Post Reply
SnafuOne
Posts: 10
Joined: Sat, 20. May 06, 15:07
x3

Sector Trader

Post by SnafuOne » Mon, 22. May 06, 18:21

når nu jeg klikker på begin sector trade er det så ikke meningen at der skal komme en trader på skibet? det er min sector trader nr 2 jeg har problemer med, når jeg klikker på begynd sector trade begynder skibet da også at bevæge sig men der hvor man kan se pilot navnet står der bare Julian.
Jeg har prøvet med "move pilot to new ship" men det virker heller ikke!
hvad gør jeg forkert?

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Mon, 22. May 06, 18:53

Du skulle vel tilfældigvis ikke befinde dig i det skib du forsøger at lave til ST? for så virker det nemlig ikke!!!

Jeg starter mine ST'er med følgende installeret:

- Duplex scanner
- Navigation software
- Special command software (ikke nødvendigt andet end hvis piloten skal flytte skib)
- Jumpdrive
- Fuld skjold

SnafuOne
Posts: 10
Joined: Sat, 20. May 06, 15:07
x3

Post by SnafuOne » Mon, 22. May 06, 20:41

tak for svaret.btw. hvad bruger sector traderen en duplex scanner til? og når nu jeg alligevel spørger om en hel masse, hvordan køber man en fabrik? jeg kan ikke få fat i en mammoth der står i manualen at man skal få en til at dokke med shipyarden, men det kan jeg ikke få den til! når jeg commer den og spørger kaptajnen er der ikke noget om at få den til at dokke?

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Tue, 23. May 06, 18:38

SnafuOne wrote:tak for svaret.btw. hvad bruger sector traderen en duplex scanner til? og når nu jeg alligevel spørger om en hel masse, hvordan køber man en fabrik? jeg kan ikke få fat i en mammoth der står i manualen at man skal få en til at dokke med shipyarden, men det kan jeg ikke få den til! når jeg commer den og spørger kaptajnen er der ikke noget om at få den til at dokke?
1. Til at se efter mulige fjender den skal undvige

2. Når du commer kaptajnen skal den nederste mulighed være "hire TL" eller noget i den retning. Hvis den ikke er der, er det fordi han allerede har en opgave af en NPC.

Først efter at du har hyret ham vil du få en mulighed for at få ham til at dokke med en shipyard

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”