EnglishGermanFrenchRussianItalianSpanish
Log inRegister
 
instalacja grafiki + wypiekanie
Post new topic Reply to topic
View previous topic :: View next topic
Author Message
Sorkvild



MEDALMEDALMEDAL

Joined: 08 Jun 2006
Posts: 2756 on topic
Location: I'm in the middle of some calibrations...
Thank you for registering your game
modified
PostPosted: Sun, 22. Dec 13, 10:58    Post subject: instalacja grafiki + wypiekanie Reply with quote Print

Przytrafila mi sie jedna z tych pechowych rzeczy jakie może ga trafic sie przed swietami, wczoraj po nocnej sesji gamingowej na ekran rzygnely kolorowe artefakty i zawiesil sie komp. Na drugim pececie zbadalem stan wszystkich podzespolow by jasno stwierdzic, ze padla grafika.
Kondensatory wygladaja dobrze, ale karta juz nie wyświetla obrazu. Juz chyba nic niej nie będzie.

Na szybko znalazlem Radeona 7770 w atrakcyjnej cenie i mam nadzieje go kupić przed świętami.Pytanie tylko czy nie będzie żadnych cyrków jak wsadzę radka do kompa gdzie są zainstalowane sterowniki nvidii? Czy odpali sie Windows bym mogl spokojnie odinstalować stery nvidii i wrzucic te od radeona?

Pozdrawiam i zycze spokojnych świat:)


_________________

X2 X3TC X3AP | XRM XTC LU | I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee

We want the Boron back!


Last edited by Sorkvild on Thu, 3. Apr 14, 20:29; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
bufi



MEDALMEDALMEDAL

Joined: 04 Dec 2003
Posts: 1311 on topic
Location: Swinemünde
Thank you for registering your game
PostPosted: Sun, 22. Dec 13, 11:22    Post subject: Re: instalacja grafiki Reply with quote Print

Sorkvild wrote:
Czy odpali sie Windows bym mogl spokojnie odinstalować stery nvidii i wrzucic te od radeona?

Powinien sie normalnie uruchomic w trybie domyslnym dla grafy na sterach z windowsa. Wiec bez obaw. Pozniej tylko doinstalowujesz stery od nowej grafy, restart i dziala. Ja ostatnio wymienialem plyte z prockiem bez formatu (z lenistwa) i wszystko sie uruchomilo i dziala do tej pory.
Quote:

Pozdrawiam i zycze spokojnych świat:)

Nawzajem Smile

P.

Back to top
View user's profile Send private message
SourVenom



MEDALMEDALMEDAL

Joined: 04 May 2013
Posts: 293 on topic
Location: Śląsk
Thank you for registering your game
PostPosted: Sun, 22. Dec 13, 22:55    Post subject: Reply with quote Print

Dla pewności (gdyby nie zadziałało) wejdź w tryb awaryjny - podczas startu systemu F8.


_________________

Po co brać życie na poważnie? I tak nie wyjdziesz z niego żywy...
"Neutrality means that you don't really care 'cause the struggle goes on even when you're not there, blind and unaware." ~2:40
Back to top
View user's profile Send private message
Sorkvild



MEDALMEDALMEDAL

Joined: 08 Jun 2006
Posts: 2756 on topic
Location: I'm in the middle of some calibrations...
Thank you for registering your game
PostPosted: Mon, 23. Dec 13, 01:31    Post subject: Reply with quote Print

Dzieki za rady, bede mial to na uwadze montujac nowa karte.

Nie mniej jednak po obejrzeniu programu kulinarnego Karola Okrasy i przejrzeniu kilku watkow na forach postanowilem zrobic sobie pieczyste! Very Happy

Jak to sie mowi "przepis z internetu" i na dodatek hardkorowy.

Tak czy siak, udalo sie. Nie mialem nic do stracenia. Komp uruchomil sie normalnie, a przesmarowana grafika chodzi dobrze. Pytanie tylko jak dlugo. Jednym ta operacja, starcza na dlugo, drugim po paru dniach karta znowu pada. Nie mniej jednak ludzie pisza, ze mozna wypiekac parokrotnie.

A wszystko przez cholerna ekologie rodem z Brukseli, dzieki ktorej podzespoly komputerowe sa lutowane dziadowskimi lutami bez domieszki olowiu, ktore traca swe wlasciwosci po dluzsznym czasie, co prowdzi do rozpadu wiazan. Skad ped na zakup i wymiane sprzetu RTV co kilka lat, to juz nie te czasy gdzie dana rzecz sluzyla przez wiele, wiele lat :/

Oto maly klip z wypieku, hehe

http://i.imgur.com/6SRDRrK.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=PHUznDIbPJE


_________________

X2 X3TC X3AP | XRM XTC LU | I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee

We want the Boron back!
Back to top
View user's profile Send private message
Sauron11





Joined: 06 Nov 2002
Posts: 6171 on topic
Location: Polska/Piaseczno
Thank you for registering your game
PostPosted: Mon, 23. Dec 13, 10:50    Post subject: Reply with quote Print

Mogłeś mieć nową kartę na Święta, a Ty reanimujesz jakieś trupka, który pewnie tym razem padnie Ci w najlepszym momencie gry zanim zdążysz zapisać. Zrób sobie przyjemność na Święta i zrób trupkowi godny pogrzeb - zapracował, zasłużył, może odejść z honorem Wink.
A może zamiast 7770 wziąć jednak GeForce'a GTX650Ti? Smile


PS. miałem nadzieję na klipie zobaczyć jakieś błyski Rolling Eyes .


_________________
I used to be a moderator like you, until I took an arrow to the knee.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address
SourVenom



MEDALMEDALMEDAL

Joined: 04 May 2013
Posts: 293 on topic
Location: Śląsk
Thank you for registering your game
PostPosted: Mon, 23. Dec 13, 11:46    Post subject: Reply with quote Print

Hmm - pomysłowe :)


_________________

Po co brać życie na poważnie? I tak nie wyjdziesz z niego żywy...
"Neutrality means that you don't really care 'cause the struggle goes on even when you're not there, blind and unaware." ~2:40
Back to top
View user's profile Send private message
Sorkvild



MEDALMEDALMEDAL

Joined: 08 Jun 2006
Posts: 2756 on topic
Location: I'm in the middle of some calibrations...
Thank you for registering your game
PostPosted: Mon, 23. Dec 13, 13:42    Post subject: Reply with quote Print

Niestety zaden sklep u mnie nie ma tych kart na stanie i nie gwarantuja dostawy na jutro, wiec co sie bede napalal. W dodatku budzet mocno obciazony by przed Wigilia wylozyc cztery stowki na karte :/

Nowa karta, bedzie na spokojnie po swietach. Magiczna noc cudow nadchodzi, zwierzeta mowia ludzkim glosem, a karty graficzne maja drugie zycie Smile

Poki co, obnizylem nieco takty i zostawilem karte z umiarkownym obciazeniem na noc i chodzila bez problemow, zero artefaktow, temp. w normie.


_________________

X2 X3TC X3AP | XRM XTC LU | I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee

We want the Boron back!
Back to top
View user's profile Send private message
SourVenom



MEDALMEDALMEDAL

Joined: 04 May 2013
Posts: 293 on topic
Location: Śląsk
Thank you for registering your game
PostPosted: Tue, 24. Dec 13, 10:25    Post subject: Reply with quote Print

Tyle wygrać...

Mam pytanko - posiadam kartę graficzną którą usmażyłem 3-4 lata temu grając w Shaun White Snowboarding. W wypadku gdybym ją"upiekł" i wmontował do kompa gdzie co najwyżej byłyby oglądane filmy na youtube - działałaby poprawnie. Mam na myśli to, że nie chciałbym jej wymieniać już po dwóch tygodniach.


_________________

Po co brać życie na poważnie? I tak nie wyjdziesz z niego żywy...
"Neutrality means that you don't really care 'cause the struggle goes on even when you're not there, blind and unaware." ~2:40
Back to top
View user's profile Send private message
Sorkvild



MEDALMEDALMEDAL

Joined: 08 Jun 2006
Posts: 2756 on topic
Location: I'm in the middle of some calibrations...
Thank you for registering your game
PostPosted: Tue, 24. Dec 13, 12:17    Post subject: Reply with quote Print

Nic nie ryzykujesz skoro karta jest juz uwalona. Jesli nie padly pamieci, to wypiekanie pomoze i dlatego warto sprobowac tym bardziej jesli chcesz wyswietlac obraz w trybie 2d.

Z karty sciagasz chlodzenie, czyscisz dobrze proca i kladziesz karte na 4 "wspornikach" zrobionych z kulek alufolii. Jedni preferuja piec procem do gory, drudzy do dolu, w sumie nie wiem co za roznica. Ja pieklem procem do dolu. Rozgrzewasz piekarnik i wsadzasz na 8 minut w 170-180 (pilnuj czasu), potem wychlodzenie na otwartej klapie jakies 15-20 a potem juzna biureczku niech stygnie na zimno. Blache na ktorej bedziesz grzal karte wstaw razem z daniem glownym, nie grzej tej blachy w piekarniku gdy bedzie on osiagal temperature.


_________________

X2 X3TC X3AP | XRM XTC LU | I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee

We want the Boron back!
Back to top
View user's profile Send private message
Sorkvild



MEDALMEDALMEDAL

Joined: 08 Jun 2006
Posts: 2756 on topic
Location: I'm in the middle of some calibrations...
Thank you for registering your game
PostPosted: Thu, 3. Apr 14, 20:36    Post subject: Reply with quote Print

Czolem, wczoraj wieczorem po ponad 3 miesiacach padla mi karta. Przyznam, ze porownujac z wynikami jakimi ludzie sie chwala to calkiem dobry wynik.

Wczoraj wszystko zdemontowalem, natomiast dzis po poludniu wrociwszy z pracy wstawilem karte na 8 minut na 180 wraz z pikantnymi skrzydelkami, oczywiscie na osobnych tackach Wink
SPokojnie sobie zjadlem obiad, karta ostygla, zamontowalem, przesmarowalem na nowo i smiga jak dawniej Smile

Jak wiadac opowiesci z sieci o wielokrotnym wygrzewie to nie bajki. Mimo to, jak padnie ponownie ide po cos nowego.


_________________

X2 X3TC X3AP | XRM XTC LU | I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee

We want the Boron back!
Back to top
View user's profile Send private message
Sauron11





Joined: 06 Nov 2002
Posts: 6171 on topic
Location: Polska/Piaseczno
Thank you for registering your game
PostPosted: Fri, 4. Apr 14, 13:01    Post subject: Reply with quote Print

No gratulacje, Pomysłowy Dobromirze Smile


_________________
I used to be a moderator like you, until I took an arrow to the knee.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic Reply to topic
 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Control Panel
Login Data
The time now is Thu, 23. Nov 17, 09:16

All times are GMT + 2 Hours


Board Security

Copyright © EGOSOFT 1989-2017
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template created by Avatar & BurnIt!
Debug: page generation = 0.36724 seconds, sql queries = 25