EnglishGermanFrenchRussianItalianSpanish
Log inRegister

Registrering af nyt spil ....
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics. This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic
Author Message
stonefreak

Thank you for registering your game
PostPosted: Tue, 27. Jan 09, 23:46    Post subject: Registrering af nyt spil .... Reply with quote Print

Hej der ..
Jeg har lige købt X3 Terran Conflict . og vil gerne have registreret min nye key hos Egosoft... jeg benytter derfor at gå ind med min gamle id .. fra X2 tiden, og kommer så ind på registreingsinformations siden... hvor jeg kan se min gamle key til X2 The Thread... hvor hulen skal jeg noterer den nye key ?... Er det nødvendigt at etablerer en helt ny id eller der mulighed for at opdaterer den gamle key...

Også lige et spørgsmål mere ... jeg har begyndt med custom gamet .. kan det åbne for de efterstående "gamestarts" så som USC Commander m.v. ? Fedt spil iøvrigt og utroligt hvor meget mere der i denne version af x universet i forhold til x2 ern....

Back to top
View user's profile Send private message
stonefreak

Thank you for registering your game
PostPosted: Wed, 28. Jan 09, 10:51    Post subject: Reply with quote Print

Fik lige kikket engang mere på registreringssiden, og vips der stod jo at man kunne indlægge en Game CD key 2 ind .... hvilket jeg så lige gav en chance med den nye key - så nu er det nye game registreret...

Back to top
View user's profile Send private message
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics. This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Control Panel
Login Data
The time now is Sat, 18. Nov 17, 08:32

All times are GMT + 2 Hours

Board Security