Split, who needs them???

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Split, who needs them???

Post by Bikkel205 » Mon, 29. Dec 03, 21:21

Ikzelf heb het niet zo op de split. De Teladi zijn apart maar ik mag ze wel. De Argon vind ik net Yanken dus niet echt mijn vrienden maar laten we het erop houden dat ze behulpzaam waren in XT en X2. De paranid moet ik ook niet zo maar die Dockingcomputer is zo handig.

Hoe denkt men hier over de rassen?

PS, duidelijk dat Pirates, Xenon en Khaak uit het omniversum moeten verdwijnen cq uitroeien.

ggvw
Posts: 18
Joined: Sun, 7. Dec 03, 15:05

heh...

Post by ggvw » Mon, 29. Dec 03, 22:53

Mij interesseert het helemaal niets hoe ze zijn. Het interesseert me alleen maar wat ze te koop hebben. Hoe meer ze me van nut kunnen zijn, hoe aardiger ik ze ga vinden.
:lol:

Bij de split kan je bijvoorbeeld fabrieken kopen die 25 megawatt schilden maakt. De paranid heeft, vind ik, hele goede allround schepen.
Helaas heb ik een paar keer wat pirates kapot moeten schieten om wat rassen te vriend te houden. Sindsdien is onze wederzijdse verstandshouding niet helemaal top. :)

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Tue, 30. Dec 03, 17:24

ik roei ze alle maal uit ik ga de x-universum beheersen dus ik pak wat ik pakken kan en gebruik het en niet meer

de minority is niet een optie om ze hoog te hebben de game doet er niets mee dus dat is een tegen valler ik dacht wel als je die max had dat je mooiere dingen kunt krijgen of kopen dus niet

dus killen die lui :D :twisted: :twisted:

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Sat, 3. Jan 04, 20:41

Weet iemand het volgende?
Stel ik ben Enemy of all Split Families. En ik plant dan een spp in een split sector. Zullen ze dan wel bij mij ec kopen? En wordt ik door ze aangevallen?

Dit vroeg ik me dus af.

Mzzl

User avatar
tylium
Posts: 634
Joined: Sun, 30. Nov 03, 09:23
x2

Post by tylium » Sat, 3. Jan 04, 22:08

ik heb ze nodig als ik het spel heb als schiet oefeningen :lol:
:P somebody did something stupid o no its me :P

User avatar
Dutchman
Posts: 803
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x2

Post by Dutchman » Sun, 4. Jan 04, 00:52

De Split houd ik eerst nog te vriend, soms heb ik een extra 25mw shield nodig en factories bouw ik niet zo snel, ik verdien de kost met kapen 8)

De piraten moeten nu zo ongeveer wel een griezelige hekel aan me hebben, of anders gezegd, ze raken behoorlijk door hun voorraad schepen heen, allemaal op mijn bankrekening en sommige voor mijn vloot :twisted:

De Moron uhm Boron zijn een stel garnalen die alleen maar goed zijn voor op de bbq of om wat schepen van te kopen of permanent van te lenen al dan niet vrijwillig :D

De Argon heb ik waarschijnlijk nog nodig voor de rest van het plot....en ze lijken nog het meest op mij, dus ik spaar ze tot nog toe....

De Paranid zijn fanaten, maar ze maken wel aardige scheepjes zoals de Nemesis.

De Teladi zijn uitbuiters en krijgen daarom niks kado van mij, soms is het handig om een best buy/sell upgrade van ze te kopen.
De Goners zijn de moeite niet waard om mee te knokken, plus ze verkopen de insurance en andere handige snufjes...

De Xenon en Khaak zijn alleen maar voor de fun om op te schieten (de Khaak schieten soms hard terug :o ) en een enkel Xenon schip wordt op de een of andere manier verlaten, die verkoop ik dan maar weer.

Ik heb nu zo'n beetje alle rassen wel gehad dacht ik :)

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”