Brennan's TriumpH ??????

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
FuSiOn-X
Posts: 114
Joined: Wed, 24. Sep 03, 21:58
x2

Brennan's TriumpH ??????

Post by FuSiOn-X » Mon, 22. Dec 03, 16:49

Okk de mijne zijn pleitos en dan ???? :? .......Scanne'n die hap, JAH HOE >>>>>>>>

Help !

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Re: Brennan's TriumpH ??????

Post by _Darky_ » Mon, 22. Dec 03, 17:21

FuSiOn-X wrote:Okk de mijne zijn pleitos en dan ???? :? .......Scanne'n die hap, JAH HOE >>>>>>>>

Help !
dit is nu ook een vraag in cheats en hints als we nu elke vraag met een andere topic beginen word dit een gaos plz als je vragen hebt over the game play of hints of wat dan ook op de cheats en hints forum.

net als in de engelse forum is een gaos boel :D

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Re: Brennan's TriumpH ??????

Post by X-Warrior B AS » Mon, 22. Dec 03, 19:13

__darky__ wrote:
FuSiOn-X wrote:Okk de mijne zijn pleitos en dan ???? :? .......Scanne'n die hap, JAH HOE >>>>>>>>

Help !
dit is nu ook een vraag in cheats en hints als we nu elke vraag met een andere topic beginen word dit een gaos plz als je vragen hebt over the game play of hints of wat dan ook op de cheats en hints forum.

net als in de engelse forum is een gaos boel :D
Nah, lekker alles hier proppen, anders wordt het zo stil. We moeten Henkie aan het werk houden ;)


Klim in je ruimtepak, en ga heel dicht naar de nacelles toe (<50m). Een cutscene bevestigd dat je het hebt gescand.

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Mon, 22. Dec 03, 23:49

Mij aan het werk houden? :shock:
Meer werk hier is minder werk aan toekomstige patches en eventueel x-ou ;) its your choice 8)

User avatar
Cyriel
Posts: 46
Joined: Wed, 21. May 03, 20:33
x2

Post by Cyriel » Tue, 23. Dec 03, 11:11

yeah ik verheug me nu al op x2 online. Ik ga zeker me ervoor inschrijven dan. Ik kan niet wachten totdat ik mn eigen clan opricht dan en heel de OU ga overheersen :P.
Weet iemand of er al meer bekend is over eventuele ontwikkelingen. Ik denk zelf dat we eind 2004 nog niks ervan gehoord hebben.
Space is not the limit

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Tue, 23. Dec 03, 20:15

Henkie wrote:Mij aan het werk houden? :shock:
Meer werk hier is minder werk aan toekomstige patches en eventueel x-ou ;) its your choice 8)
ik ben er nu ook henk ik ga je forum werk in pikken MUHAHAHAHAHAHA :twisted: :twisted: :D :D :lol:
Last edited by _Darky_ on Thu, 25. Dec 03, 12:14, edited 1 time in total.

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Tue, 23. Dec 03, 20:17

Cyriel wrote:yeah ik verheug me nu al op x2 online. Ik ga zeker me ervoor inschrijven dan. Ik kan niet wachten totdat ik mn eigen clan opricht dan en heel de OU ga overheersen :P.
Weet iemand of er al meer bekend is over eventuele ontwikkelingen. Ik denk zelf dat we eind 2004 nog niks ervan gehoord hebben.
eerst moet de x-2 goed verdienen dan kunnen ze aan x-o beginnen.
x-2 moet eerst bugg vrij zijn henky moet aan het werk blijven :D :D :shock:

greywolf
Posts: 63
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3

Post by greywolf » Wed, 7. Jan 04, 01:50

als xou hetzelfde als x2 wordt zal ik me nog wel even bedenken , kan x2 nieteens behoorlijk spelen
en als je ook nog moet gaan lopen betalen iedere maand zoals bij jumpgate kunnen ze mij wel vergeten
daar hebben we hier geen geld voor
6GB DDR3
512 Mb Saphire Radeon 4830
Realtek 5.1 HD sound
1Tb Seagate barracuda SATA
Saitek X52 Flight Controller

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Wed, 7. Jan 04, 23:28

greywolf wrote:als xou hetzelfde als x2 wordt zal ik me nog wel even bedenken , kan x2 nieteens behoorlijk spelen
en als je ook nog moet gaan lopen betalen iedere maand zoals bij jumpgate kunnen ze mij wel vergeten
daar hebben we hier geen geld voor
jup ik hoop dat het niet zoals het als x series word dan heb ik ook genoeg gegeten :twisted: :twisted:

Plankhead
Posts: 1
Joined: Thu, 5. Feb 04, 23:43
x2

Help!!!

Post by Plankhead » Sun, 8. Feb 04, 23:32

Tja..en dan zweef je daar binnen...krijg je dat filmpje van die teladie (alsikmenievergis)...bladiebladiebla...krijg je te horen da er mines rondzweven..
Das mooi,..echter geen mines op mijn screen te zien...ze zijn er wel!!
Heeft me twee keer mijn leven gekost..maar goed.
OPlossing voor de mines is simpel....met mijn dragon naar binnen....schilden vangen de klappen op..uitstappen...en dan....niks...helemaal niks...rondjes gedraaid...opnieuw geladen..opnieuw geprobeerd...niks..helemaal niks...
Snapphetniet!!! :evil:
Iemand een idee?? :)

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Mon, 9. Feb 04, 19:45

Spoiler
Show
Je moet uit je vliegtuig. ctrl+e. Vlieg dan naar de narsel. Echt heel dicht erop, 50 m ongeveer. Vervolgens hoor je een vrouwtje zeggen dat de scan negatief was. Naar de volgende narsel en weer tot op 50 m vliegen. Bingo.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”