Bala Gi

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Ilsan
Posts: 311
Joined: Fri, 18. Nov 05, 17:57
x3

Bala Gi

Post by Ilsan » Wed, 8. Nov 06, 18:22

Nou, de uitbreiding komt er aan, en geeft mij heel veel zin om X³ weer te gaan spelen :D , Vooral je eigen HQ is da bomb.
En heeft de rest van de Nederlandse X-ers er ook al zoveel zin in :D
ik ben benieuwd alleen wanneer de uitbreiding nou precies uitkomt, mischien weten onze moderators het? :)

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Wed, 8. Nov 06, 19:09

Al zou ik het weten, dan mocht ik het nog altijd niet zeggen... binnenkort (tm) ;)


En ik zou het spel inderdaad weer even moeten gaan spelen, maar of er ook daadwerkelijk van gaat komen...

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Wed, 8. Nov 06, 19:32

Ik weet het (ongeveer) maar ik zeg niets :P, binnenkort™ is nog altijd de beste omschrijving ;).
Wat ik wel weet is dat ik so spoedig mogelijk daarna mijn Complex Calculator V2.0 uit wil/ga brengen :).

Ilsan
Posts: 311
Joined: Fri, 18. Nov 05, 17:57
x3

Post by Ilsan » Wed, 8. Nov 06, 20:10

Merroc wrote:Ik weet het (ongeveer) maar ik zeg niets :P, binnenkort™ is nog altijd de beste omschrijving ;).
Wat ik wel weet is dat ik so spoedig mogelijk daarna mijn Complex Calculator V2.0 uit wil/ga brengen :).
wat jammer dat je niks wilt zeggen :D , hopelijk komt die uitbreiding echt binnenkort uit want nu heb ik er juist de tijd voor :wink:

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Wed, 8. Nov 06, 20:14

Het is geen kwestie van willen, het is een kwestie van "niet mogen". Ik ben contractueel gebonden men kop te houden over zulke details.

Ilsan
Posts: 311
Joined: Fri, 18. Nov 05, 17:57
x3

Post by Ilsan » Thu, 9. Nov 06, 11:29

oke oke :) , Ik blijf gewoon afwachten en zie wel wanneer hij er is, het zal niet al te lang meer op zich te laten wachten vermoed ik :wink:

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”