nederlandse guide

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
screen2
Posts: 8
Joined: Mon, 5. Jun 06, 22:31

nederlandse guide

Post by screen2 » Mon, 5. Jun 06, 22:34

bestaat er soms een nederlandse handleiding guide of walktrough van X3 reunion?

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Mon, 5. Jun 06, 22:53

Nope, geen handleiding. Een guide/walkthrough hoogstwaarschijnlijk ook niet (ik heb er in ieder geval nog niet van gehoord).

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Tue, 6. Jun 06, 08:28

lekker korte thread :lol: !

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Tue, 6. Jun 06, 15:08

lol :lol:

michiel1, zeg nu niet dat ik gewoon lol ben, dat weet ik intussen wel :P

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Tue, 6. Jun 06, 15:32

Houd het ff ON topic. Dus geen loze opmerkingen over de kortheid van thread terwijl ie nog maar net gemaakt is....

Post liever een opmerking dat er wel een guide is...

Over on topic gesproken. Ik ga nu in mijn vrije tijd de geuploade 1.4 versie van de manual vertalen in het nederlands (is niet veel werk meer, aangezien er dus wel al een vertaling is van de manual die in boekvorm bij het spel zat). Ik kan (nog) niets beloven, maar misschien komt er in de nabije toekomst (1-2 maanden) dan ook een geuploade Nederlandse manual in pdf vorm. Indien dit gebeurd zal dat tzt duidelijk worden gemaakt ;).

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Tue, 6. Jun 06, 20:10

Merroc wrote:Houd het ff ON topic. Dus geen loze opmerkingen over de kortheid van thread terwijl ie nog maar net gemaakt is....

Post liever een opmerking dat er wel een guide is...

Over on topic gesproken. Ik ga nu in mijn vrije tijd de geuploade 1.4 versie van de manual vertalen in het nederlands (is niet veel werk meer, aangezien er dus wel al een vertaling is van de manual die in boekvorm bij het spel zat). Ik kan (nog) niets beloven, maar misschien komt er in de nabije toekomst (1-2 maanden) dan ook een geuploade Nederlandse manual in pdf vorm. Indien dit gebeurd zal dat tzt duidelijk worden gemaakt ;).
Ik dacht dat daar al iemand aan gewerkt had, X warrior ofzo

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Wed, 7. Jun 06, 15:40

dirtbag wrote:Ik dacht dat daar al iemand aan gewerkt had, X warrior ofzo
Ik ja ;) (staat ook in de manual bij de credits zelfs). Werd uiteindelijk door de uitgever toch niet gebruikt.

screen2
Posts: 8
Joined: Mon, 5. Jun 06, 22:31

Post by screen2 » Wed, 7. Jun 06, 19:54

heb die nog in pdf?

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Wed, 7. Jun 06, 20:01

Nee, die bestaat niet in pdf. Zoals ik al zei, ik ga het bestand in de komende maanden updaten tot the 1.4 versie, waarna ik weer zal proberen te lobbyen om er een pdf van te maken. Nog niets is zeker dus ;).

PS voordat je het vraagt, ik mag dat bestand waar ik het over heb ook niet uitdelen, anders had ik dat waarschijnlijk al lang gedaan. Blijft copyright ;)

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”